Stackars äpplen

Haha, min rubrik är sämst. Visser ligen handlar den om stacks och äpplen, men ändå XD
Jag har nu fixat Stacks till mitt fejkade OS X, resultat syns nedan. Jag håller även på att byta ut ikoner,
här ska det Macas till.



Började på en Apple tavla idag, märks att jag påverkas huh? Håller nog på att konvertera. Fast jag gillar fortfarande Windows, jag är, tvåkönad XD

Millan är här nu, hon har värvat mig till ytterligare en community, P3Star. Faktiskt lite kul sida.
Hon lånar mig en Trafikskole skiva, ett kul spel för att testa sina kunskaper. Visserligen är det lam grafik,
och dåligt konstruerat, men ingen är ju perfekt :P
Men bland de mest perfekta sakerna i mitt liv så finns mitt förhållande, vi har det jättebra <3

Idag började APU veckan också, jag sitter i Layoutgruppen. Vi ska göra en affisch som ställer samman det
de andra i klassen kommer fram till, nämligen vilka företag vi kan jobba på/APU:a på. Jag hamnar nog i Skåne ^^

Godnatt på er alla, och puss på dig sötis Millan :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0