Lovande spel

Haha, passande rubrik va? Jag tänker skriva om lovet och spel nämligen :D
Har ju lovat (haha, LOVat) att skriva mer, så nu måste jag göra det också.
Jag har inte orken just nu att skriva så långt, men jag kan i snabba drag nämna att lovet varit vädigt trevligt.
Särskilt de dagar jag spenderat med Millan har varit bland de mysigare jag ahft på ett lov. Tack älskling <3
Nyårs-spelkvällen hos bauke var inte helt fel den heller, 11:50 timmars upptid på mitt Wii, det ni ;)
Bland nämnvärda julklappar tar jag med två storfavoriter:
Den supermysiga morgonrock jag fick av Millan :3, och biljetterna till AC/DC :D

Lagom till slutet av lovet passade jag på att boka ett efterlängtat spel, och Spore hyllan fick nu bli en hybrid,
vilket ledde till att alla skivor inte kunde ligga på display, utan fick gömma sig i Galacticlådan, så att även The Sims 3
får plats när det anländer. Nu fick dessutom skåpet båda "golv" och "tapet" på denna hylla :)




Idag började skolan också, vi gjorde inte så mycket. Mest repetition eftersom folk har svårt att förstå sig på html, eller ja, data över huvud taget. I alla fall de i min grupp :P

Nu sitter jag här nära dagens slut och kollar prylar från CES mässan. Ser fram emot att få testkör Windows 7 när min dator kommer hem :D

- Godnatt / Brain som har kammat sig ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0