Nya härliga sätt att plinka på ^^

Aaah, guitar hero :D Världsturné dessutom ^^

Det här med mej är spännande, jag byter saker hela tiden, musik, favorit spel/film whatever, hobby, bakgrundsbilder, ja, allt. Men man finner oftats eller alltid nån nördig koppling i det hela. Just nu kommer jag nog lira Guitar Hero ett tag framöver, och det är ju också spännande, tack vare musikspel kan man hitta ny musik. Det råkade jag göra, medl lite hjälp från min syster, som redan kände till bandet i fråga, nämligen Paramore :3



Nu vet jag btw vad jag ska göra för sida till Mumman, en spelsida med blogginlägg, bild gallerier, recensioner med mera ^^

Kommentarer
Postat av: tilda

PARAMORE:D HOHO!

2008-12-16 @ 10:41:00
URL: http://ektomorf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0