Beslutsångest... IGEN

Som ni alla vet är jag enormt benägen att drabbas av beslutsångest. I vissa fall är det mer utmärkande än andra. Den slår oftast till när det gäller saker som är bestående. Enda undantaget är bakgrundsbilder.
Den här gången handlar det om färgen på mi nya mobil, Nokia 5800. Finns i tre utföranden, grå, röd och blå. Jag har nu under en tid varit inne på blå, riktigt snyggt med en svart mobil med blå rand. Har nu upptäckt att även resten av telefonen är metalliskt blå, och inte svart som det verkat. Den röda går därför helt bort, även om jag aldrig tyckt att den varit så snygg, men nu ser jag ju att den är brun, inte så snyggt enligt mig. Den blå är dock chill, men frågan är om inte den svart/grå ändå är snyggast med sin silvriga look.
Jag lär väl hinna ändra mej 37 gånger innan releasen i februari, men just nu, för tillfället, är det grå som gäller.



Det här var min första post på länge, jag lovar att försöka skriva oftare. Räddar mig själv med motivationen jag använde närjag motiverade mig själv till bloggSM "Skriver inte ofta i min blogg, men när jag gör det är det riktigt intressant läsning.". Något sådant var det, och även om det inte stämmer helt så i alla fall den första delen :P

Ha nu ett trevligt avslut på året som för övrigt har varit underbart, bland annat tack vare min söta flickvän. Jag älskar dej Millan :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0